رستوران های کیش

رستوران سالود کیش

مجموعه رستوران و کافی شاپ بین المللی سالود به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده است. این رستوران در نزدیکی ساحل زیبای جزیره قرار گرفته است و یک رستوران ساحلی محسوب می شود. دکوراسیون داخلی رستوران بسیار لوکس و شیک است و رستوران دارای فضای مطبوعی است. مجموعه در دو طبقه ساخته شده است که در طبقه پایین رستوران قرار دارد که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در منوی خود جای داده است. در طبقه بالا یک کافه زیبا قرار دارد که انواع نوشیدنی و دسر را سرو می کند. هم چنین می توانید در تراس کافی شاپ که دارای منظره ای فوق العاده از خلیج زیبای فارس است بنشینید. هنگام صرف غذا برای شما مسافران تور کیش شهریور 96 موسیقی زیبای زنده نیز نواخته خواهد شد. این رستوران هم چنین در نزدیکی کلبه هور که یکی از دیدنی های جزیره کیش است قرار گرفته است.

رستوران سالود کیش

 

 


رستوران نقش جهان کیش

رستوران نقش جهان یک رستوران خوب در خیابان فردوسی است. این رستوران در منوی خود انواع غذاهای ایرانی را جای داده است که شما مسافران تور کیش پاییز 96 می توانید طعم به یاد ماندنی آن را تجربه کنید. فضا و دکوراسیون این رستوران به صورت سنتی است. این رستوران در دو وعده غذایی ناهار و شام خدمات ارائه می دهد.

رستوران نقش جهان کیش

 

 


رستوران بومرنگ کیش

رستوران بومرنگ یکی از فست فودهای خوب جزیره است که بلوار مروارید و ایوان مروارید کیش قرار دارد. منوی رستوران شامل انواع فست فود مانند پیتزا، برگر و سوخاری است که با بهترین کیفیت برای شما مهمانان تور کیش مهر 96 طبخ می شود. هم چنین سالاد ، نوشیدنی و میان وعده نیز در منوی این رستوران به چشم می خورد. رستوران دارای 60 نفر ظرفیت است اما اگر نتوانستید یا نخواستید در رستوران غذا میل کنید می توانید از قسمت بیرون بر سفارش خود را تهیه کنید. ساعت کار رستوران بومرنگ از 12 ظهر تا 12 شب می باشد.

رستوران بومرنگ کیش

 

 


رستوران اکسین کیش

رستوران اکسین یکی از رستوران های جزیره است که روبروی بازار عربهای کیش قرار دارد. این رستوران با ارائه غذاهای ایرانی و دریایی با کیفیت خوب سعی در جلب رضایت شما مسافران تور کیش نوروز 97 دارد. محیط رستوران خانوادگی است و دارای دکوری شیک و جذاب است. این رستوران در تایم ناهار و شام خدمات خود را ارائه می دهد.

رستوران اکسین کیش

 

 


رستوران کوه سنگی کیش

رستوران کوه سنگی یکی از رستوران های سنتی جزیره کیش است که که در میدان پردیس و در کنار بازار پردیس 2 قرار گرفته است. دکوراسیون این رستوران به شکلی است که انگار در داخل یک کوه قرار گرفته است و مکان های نشستن در رستوران کوه سنگی به صورت تخت های سنتی است. منوی رستوران شامل انواع دیزی، کباب، ماهی و غذاهای سنتی است که با بالاترین کیفیت در احتیار شما مسافران تور کیش آبان 96 قرار می گیرند. هم چنین این رستوران خدمات جانبی دیگری مانند اینترنت بی سیم، منو چای و نوشیدنی و امکان نشستن در فضای آزاد را نیز دارا برای شما تور کیش آذر 96 می باشد.

رستوران کوه سنگی کیش

رستوران کوه سنگی کیش

 

 

جاذبه های گردشگری کیش

آکواریوم کیش

جزیره کیش یکی از مهمترین مناطق توریستی ایران میباشد و بدلیل وجود جاذبه ها ی گردشگری و دیدنی های کیش سالانه به گردشگران تور کیش اضافه میشود مثلا میتوان به آکواریوم کیش اشاره کرد.این جزیره زیبا و توریستی خلیج فارس یکی از مناطق توریستی ایران به حساب می آید و جاذبه های دیدنی بسیاری دارد تا مسافران تور کیش نوروز 97 بتوانند از این مناطق دیدن فرمایند.آکواریوم کیش یکی از پر بازدیدترین مراکز تفریحی کیش به حساب می آید و گردشگران تور کیش آذر 96 که تا کنون گونه های مختلف گیاهان دریایی و آبزیانی ندیده اند میتوانند ببینند و لذت ببرند.تقریبا هفتاد نوع ماهی تزئینی در مجموعه آکواریوم کیش وجود دارد که از نظر شکل و رنگ پولک ‌ها و زیبایی ظاهری، کم نظیر و برخی از آنها نیز بسیار کمیاب هستند.آکواریوم کیش شامل خزندگان ایران و جهان شامل مارها و تمساح ها، ماهیان آبهای شور و شیرین، پرندگان کمیاب جهان پستانداران و حیوانات تاکسیدرمی شده و دیرینه شناسی می باشدو اولین آکواریومم 20 هزار لیتری مخصوص آبهای شیرین در این مجموعه ساخته شده است .این مجموعه زیبا واقا دیدنی است مسافران تور کیش آبان 96 میتوانند از این آکواریوم زیبا دیدن کنند.

 

آکواریوم کیش

 
 
 آکواریوم کیش
 
 آکواریوم کیش
 
 آکواریوم کیش

ساحل جزیره کیش

ساحل جزیره کیش جز پر طرفدارترین جاذبه های گردشگری در کیش به حساب می آید. ساحل جزیره کیش دارای آب و هوایی فوق العاده در زیر نور آفتاب و جزیره از جنس مرجانی ، آب های زلال و شفاف که می توان کف دریا را مشاهده کرد. با توجه به نتایج کشف شده مرجانی بودن سواحل کیش به طور طبیعی سبب تصفیه آب دریا شده و بر شفاف شدن آب می افزاید. شما گردشگران تور کیش مهر 96 می توانید در سفر خود به دور از شلوغی و با آرامش در این سواحل به استراحت بپردازید و منظره های زیبا در جزیره را به تماشا بنشینید.


شاتل سواری در کیش

شاتل سواری در کیش از تفریحات جذاب و پرطرفدار در جزیره کیش می باشد ، این تفریح آبی به این صورت است که شما سوار بر تیوب به وسیله قایق های تندرو بر روی آب کشیده می شوید که هیجانی وصف ناپذیر را به همراه دارد.البته قابل ذکر است که شما گردشگران تور کیش پاییز 96 در هنگام شاتل سواری باید نکاتی را رعایت کنید که در هنگام سوار شدن به شما ذکر میشود.


پارک ساحلی مرد ماهیگیر در کیش

پارک ساحلی مرد ماهیگیر در کیش جز پارک های شناخته شده در جزیره زیبای کیش می باشد ، وقتی شما به کرانه شرقی سواحل کیش بروید از دور مجسمه ای قابل مشاهده است که این مجسمه نماد و سنبلی از مردم بومی و ساحل نشین کیش می باشد . این مسجمه 12 متر ارتفاع دارد که ابهت و شگفتی خاصی دارد که چشم هر گردشگر تور کیش را به سمت خود جلب می کند.مساحتی که برای این پارک در نظر گرفته اند 4 هزار متر مربع می باشد و در این پارک 2 آب نما به وسله یک جوی آب به هم وصل شده اند. قابل ذکر است که این مجسمه بزرگترین مسجمه فیگوراتیو کشور می باشد و زیبایی خاصی به پارک ساحلی مرد ماهیگیر در کیش داده است.


سواحل نقره فام کیش

این ساحل نقره ای،آسمانی آبی، آبهایی نیلگون، آفتابی درخشان، هوایی پاک و آرامشی بی نظیر جزیره کیش را به مروارید  خلیج فارس تبدیل کرده که بازدید کنندگان تور کیش نیز خیلی از این ساحل دیدن میکنند.خاک کیش دارای ساختی مرجانی میباشد با رنگ نقره فام که در آفتاب درخشندگی خیره کننده دارد که جلب توجه مسافران تور کیش شهریور 96 است.آب دریا در ساحل این جزیره شفاف و روشن است و تا فاصله‌ای دور می توان کف دریا را به راحتی تماشا کرد.کارشناسان این خاصیت را به وجود مرجان ها میدانند و معتقدند که مرجان‌ها به صورت طبیعی موجب تصفیه آب و شفافیت و زیبایی سواحل جزیره هستند.کیش به نسبت وسعت خود دارای یکی از وسیع ترین ساحل هاست و در دنیا کمتر ساحلی را می توان یافت که به وسعت سواحل کیش قابل استفاده باشد و مسافران تور کیش  بتوانند با آرامش و دور از غوغاهای سواحل معروف در آن به استراحت بپردازند.

سواحل نقره فام کیش

دیدنی های کیش

برج صدف کیش

برج صدف در جزیره زیبای کیش قرار دارد. این برج دارای هایپر مارکت پرلا،فود کورت جوی لند،دفاتری شرکتی دو لتی و خصوصی قرار دارد.این برج در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد.مسافران تور کیش میتوانند از این برج دیدن کنند.فود کورت این برج نیز بهترین غذا ها را برای مسافران تور کیش مهر 96 سرو میکند و هایپر مارکت برج صدف هم بهترین اجناس را با بهترین کیفیت به فروش میرساند.

برج صدف کیش


ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل کیش یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش است . این ساحل در شرق جزیره کیش با درختان نارگیل فراوان، لور قدیمی و با آلاچیق های متعدد در طول ساحل، نزدیک اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان واقع شده و مکانی شگفت انگیز و آرامش بخش را برای مسافران و گردشگران تور کیش پدید آورده است. 3000 درخت زیبای نارگیل در زمینی به مساحت 20 هکتار در ساحل شرق جزیره کیش کاشته شده که باعث زیبایی و سرسبزی خاص این ساحل شده است که بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش آبان 96 است.مسافران و گردشگران تور کیش میتوانند در این ساحل دلنشین تفریح کنند و لحظات خوبی را به همراه داشته باشند

ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل کیش

 

ساحل درختان نارگیل کیش


گذر طبیعت کیش

گذر طبیعت از جاذبه های دیدنی در بخش شرقی سواحل جزیره کیش است که با تاکید بر حفظ محیط زیست و رونق گردشگریتور کیش و به منظور ایجاد فضایی توام با آرامش و لذت برای خانواده ها ایجاد شده است.گذر طبیعت درفضایی به وسعت 35 هزار مترمربع و حدود شش هزار مترمربع فضای سبز ایجاد شده است ، کاشت گیاهان بومی منطقه و سازگار با محیط و شرایط آب و هوایی و وجود درختان انجیر معابد در آن سبب شده تا گردشگران تور کیش آذر 96 بتوانند در فضایی آرام، لحظاتی بیاد ماندنی و توام با نشاط را در این پارک زیبا تجربه کنند.طراحی مبلمانی مناسب ، نور پردازی زیبا بدون نصب تیر چراغ برق،نصب وسایل متنوع بازی برای کودکان و همچنین اختصاص فضایی برای بازی های ماسه ای از امکانات این گذر است . ایجاد جاده سلامت به عرض شش و نیم متر و نصب دستگاه های ورزشی ،به مسافران تور کیش این امکان را می دهد تا در فضایی زیبا به انجام تفریحات سالم بپردازند.نصب 15 مجسمه فایبر گلاس برگرفته از انوع گونه های پرندگان ، آهوان و لاک پشت ، ساخت آب نمای مرجانی و باغ ایرانی ، نشیمنگاه ها و نصب آلاچیق از دیگر جاذبه های گذر طبیعت است . نیازهای خانواده ها در این پارک برای تفریح و سرگرمی مورد توجه قرار گرفته است ، طراحی فضای سبز، ایجاد پیاده راه ها ، آبنماها و بازی های تفریحی متفاوت نشان از این موضوع دارد.

گذر طبیعیت کیش

گذر طبیعیت کیش

 

گذر طبیعیت کیش

 

گذر طبیعیت کیش


جزیره هندورابی کیش

جزیره هندورابی جزیره ای ساکت، آرام و تقریبا خالی از سکنه با ساحلی زیبا، شنی و تخته سنگهای رویایی محلی مناسب جهت آرامش و تفریح و شنا در ساحل آن و گرفتن حمام آفتاب مسافران تور کیش است،این جزیره از جاذبه هایی است که در دنیا بسیار با ارزش هستند. این جزیره از نظر سیاحت و ایرانگردی از زیر مجموعه های کیش است که با توجه به امکانات و استعداد طبیعی جزیره از نظر آب، خاک، هوا و شرایط خاص تجاری جزیرۀ کیش و همچنین برخورداری از زیبایی های طبیعی، قادر است بخشی از نیاز‌های سیاحتی و گردشگری تور کیش را تأمین کند.هندورابی از جزایر ایرانی خلیج فارس بوده و از توابع کیش شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان واقع در جنوب ایران می‌ باشد. جزیره هندورابی با 8 / 22 کیلومتر مربع مساحت، در فاصله 325 کیلومتری بندر عباس و 133 کیلومتری بندرلنگه و در حد فاصل بین دو جزیره کیش و لاوان قرار گرفته است. این جزیره سرزمینی هموار و تقریباً بدون عارضه طبیعی است. بلندترین نقطه آن بیست و نه متر و بزرگترین قطر آن هفت و نیم کیلومتر است.فعالیت اقتصادی اکثر اهالی این جزیره که تعداد آنها کمتر از یکصد خانوار می باشد صید و غواصی است. محیط زیست جزیره هندورابی به دلیل بسته بودن آن محدود است و موجوداتی از قبیل انواع پرندگان کوچک، پرندگان مهاجری نظیر باز و شاهین و انواع کمی از خزندگان و موش صحرایی در آنجا یافت می شود.تراکم مرجان ها در سواحل شمالی جزیره هندورابی آن را به زیستگاه بسیار مهمی در منطقه برای انواع آبزیان تبدیل کرده است. از آبزیان موجود در این ریف می توان به انواع مرجان های مغزی، جراح ماهیان، تن ماهیان دم زرد، یونیک، پیکاسو، ملوان و طوطی ماهیان نام برد. بازدید از لاک پشت های دریایی نیز که از اواسط اسفند ماه و تا نیمه خرداد جهت تخم گذاری به سواحل جزیره هندورابی می آیند خالی از لطف نیست.این جزیره بسیار زیباست که هر ساله تعداد بازدید کنندگان تور کیش نوروز 97 بیشتر و بیشتر میشوند.

جزیره هندورابی

جزیره هندورابی

 


لاک پشتهای دریایی کیش

از سالیان بسیار دور و به واسطه امنیت و آرامشى که بر سواحل زیباى جزیره کیش حاکم است انواع آبزیان و از جمله لاک پشت ها در آن آشیانه گزیده اند.در خلیج فارس دو نوع لاک پشت وجود دارد یکی از نوع نوک دار و دیگری از نوع لاک پشت سبز.درآبهاى ساحلى جزیره کیش مخصوصاً در نزدیکى دماغه غربى و همه سواحل سنگى جنوب و غرب جزیره ، لاک پشت های دریایى غول پیکر را به راحتى دیده میشوند.دیده شدن لاک پشت ها در آبهاى ساحلى مخصوصاً درهنگام غروب یکى از جاذبه هاى سواحل صخره اى کیش است که گردشگران تور کیش شهریور 96 علاقه خاصی به دیدن این لاک پشت ها دارند.لاک پشت های دریایى در اولین حلقه چرخه اکوسیستم دریایی قرار دارند و وجود این آبزیان برای بقای نسل بشر لازم و ضروریست. این جانوارن توازن زیست محیطی را بر عهده داشته و از بین رفتن آنان انسان را مواجه با فاجعه ای بزرگ و جبران ناپذیر خواهد ساخت.این موجودات در راسته ای همراه کروکودیل ها و مارمولک ها از مهره داران 200 میلیون سال پیش هستند و بیش از دیگر خزندگان پا به مرحله حیات گذاشته اند لاک پشتهای دریایی و مارهای دریایی تنها خزندگانی هستند که با زندگی در آب دریا سازش یافته اند.این لاک پشت ها ارتباط خود را با خشکی قطع نکرده اند و برای تنفس به آب نیازمند هستند و در فصل تولید مثل برای تخم گذاری به سواحل شنی کیش می آیند. این لاک پشت ها برای تغذیه از اسفنج ها، عروس های دریایی، لارو سخت پوستان و نرم تنان، گیاهان دریایی استفاده میکنند.

 چند توصیه برای حفظ بقاء این موجودات دوست داشتنى :

از دست زدن به تخم لاک پشتها و یا برداشتن آنها خودداری نمایید
بهتر است از شنا کردن در اطراف آنها و یا دست زدن به آنها خوددارى کنید.
از ریختن زباله و پسمانده در دریا خودداری کنید .
از تردد در زیستگاه لاک پشتها خودداری نمایید.
به هنگام غواصی از تعقیب لاک پشتها خودداری نمایید.
هنگام قایقرانی مواظب لاک پشتهایی که برای تنفس به سطح آب می آیند باشید.
گردشگران تور کیش میتوانند از این لاک پشت های زیبا دیدن و لذت نمایند.

لاک پشتهای دریایی کیش
 

لاک پشتهای دریایی کیش

لاک پشتهای دریایی کیش

لاک پشتهای دریایی کیش

مراکز خرید کیش

بازار ماهی کیش

بازار ماهی فروشان کیش در 12 غرفه عرضه ماهی و دو غرفه پاک کردن ماهی میباشد.مسافران تور کیش و همچین کیشوندان عزیر که علاقه به ماهی دارند میتوانند ماهی های تازه را از این بازار خریداری کنند.مسافران تور کیش میتوانند به راحتی در همانجا ماهی خریداری شده خود را پاک کنند.این بازار با بهترین کتیبه های سفالی با نقش مرجانی تزیین شده است و دارای پیشرفته ترین تهویه هوا میباشد.

بازار ماهی کیش

بازار ماهی کیش


مرکز خرید دیپلمات کیش

مرکز خرید دیپلمات در مساحت 4000 هزار متر مربع ساخته شده و دارای 5 طبقه میباشد.از حسن های مهم این مرکز خرید نزدیک بودن به هتل ها و جاذبه های گردشگری این جزیره زیبا میباشد.در طبقه آخر این مرکز خرید رستوران وجود دارد تا مسافرانتور کیش پس از خرید های خود سری به رستوران زده و غذای دلخواه خود را انتخاب کنند و نوش جان کنند.اجناس این مرکز خرید برند است و کیفیت خوبی دارند.گردشگران تور کیش و همچنین کیشوندان عزیز میتوانند خرید خوبی را در این مرکز خرید داشته باشند.چشم انداز این مرکز خرید نیز بسیار زیبا میباشد.

مرکز خرید دیپلمات کیش


کارینا مال کیش

کارینا مال از مراکز خرید کیش است که مسافران تور کیش حتما باید در طول سفر خود به این پاساژ سر بزنند.کارینا مال با زیربنای 19500 دارای 258 واحد تجاری میباشد.2 عدد پله برقی در ورودی پاساژ وجود دارد تا مسافران تور کیش بتوانند به راحتی داخل شوند و همچنین برای رفتن به طبقه های بالا و پایین نیز در هر طبقه پله برقی و همچنین آسانسور وجود دارد.در این مرکز خرید بزرگ سالن تفریحی و بازی کودکان نیز وجود دارد.کارینا مال دارای رستوران و فست و کافی شاپ نیز میباشد تا مسافران و گردشگرانی که احساس خستگی و گرسنگی کردند از غذا ها و نوشیدنی های استفاده کنند و لذت یک خرید خوب را داشته باشند همچنین پارکینگ این مرکز خرید رایگان است هیچ پولی از مسافران تور کیش دریافت نمیشود.

کارینا مال کیش

کارینا مال کیش


میکا مال کیش

میکا مال جز بهترین مراکز خرید کیش است.در این مجتمع بزرگ سینما،شهر عجیب،تونل باد،سالن پاتیناژ،تله کابین،بولینگ،وسیع ترین مرکز خرید.مسافران تور کیش و همچنین کیشوندان محترم میتوانند در این مجتمع علاوه بر خرید های خود تفریح نیز داشته باشند و لحظات خوبی را در این مجتمع داشته باشند.از دیگر امکاناتی که میتوان اشاره کرد:آسانسور،پله برقی،اینترنت،استخر است.مهم ترین هدف این مجتمع ایجاد فضایی برای خرید،تفریحی است.

میکا مال کیش

میکا مال کیش

میکا مال کیش


مرکز خرید روبا مال کیش

مرکز خرید رویا از مراکز خوب کیش است.این مرکز خرید دارای بهترین برند ها میباشد مانند اپل،سامسونگ،ال جی،کنوود،ماوی،پاندا،اسپریت میباشد.مسافران تور کیش و همچنین کیشوندان گرامی میتوانند از این مرکز خرید،خرید های خود را انجام دهند و کیفیت خوب اجناس این پاساژ را به چشم ببینند.مسافران تور کیش میتوانند از لوازم آرایش ها،لوازم گریم،کیف و کفش های برند لوازم الکترونیکی و دیجیتال،سیسمونی و مواد غذایی خریداری کنند.این مرکز خرید با بهترین کیفیت اماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند.

مرکز خرید رویا مال کیش

مرکز خرید رویا مال کیش

هتل های کیش

هتل سان رایز کیش

هتل 3 ستاره سان رایز در نزدیکی مراکز خرید و مکان های تفریحی جزیره زیبای کیش احداث شده و شامل 4 طبقه می باشد که هر طبقه از 8 الی 10 سوئیت یک تا سه خوابه تشکیل شده است. اکثر اتاق های هتل سان رایز کیش مشرف به دریای زیبای خلیج همیشه فارس می باشد و همین خصوصیت باعث جذب مسافران تور کیش به این هتل شده است. همچنین در طبقات این هتل از رنگ آمیزی های بسیار متنوعی استفاه شده است. هتل سان رایز کیش در نزدیکی بازار پردیس 2 واقع شده است. فاصله هتل با مراکز خرید 5 دقیقه و با فرودگاه کیش حدود 10 دقیقه می باشد.

امکانات هتل سان رایز کیش :

فضای سبز، سالن ورزشی، پارکینگ، اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده، تاکسی سرویس، آژانس خدمات مسافرتی، لابی، رستوران، کافی شاپ، آسانسور، سالن، کنفرانس، خدمات خانه داری، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصی، پارک کودکان، اینترنت در لابی و اینترنت در واحد، لاندری، کافی نت، فروشگاه و غرفه و...

نشانی هتل سان رایز کیش : جزیره کیش، نوار سیاحتی، روبروی پردیس

 

 هتل سان رایز کیش

هتل 3 ستاره سان رایز کیش

 


هتل آنا کیش

هتل 3 ستاره آنا کیش در زمینی با مساحت 8500 متر مربع در دو طبقه احداث شده است. هتل قیمت مناسب آنا کیش در میدان امیرکبیر واقع شده است. با توجه به 3 ستاره بودن این هتل خدماتی در حد یک هتل 4 ستاره را به میهمانان تور کیش خود ارائه می دهد. این هتل دارای محوطه ای بسیار و زیبا و با طراوت بوده و همین مزیت جلوه ی زیبایی را در شب به این هتل بخشیده که موجب گذراندن لحظاتی خوش برای میهمانان تور کیش گردیده است. هتل آنا کیش دارای 152 اتاق بوده که هر یک از آنها ظرفیت 1 تا 5 نفر را دارد. فاصله هتل تا فرودگاه 5 دقیقه با ماشین و تا مراکز خرید 5 دقیقه می باشد.

امکانات هتل آنا کیش :

اینترنت در لابی و اینترنت در واحد، لاندری، کافی نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ ساعته، لابی،رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، پارک کودکان، خدمات خانه داری، فضای سبز، سالن ورزشی، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتی، پارکینگ اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و ...

 

هتل آنا کیش

هتل 3 ستاره آنا کیش

تصویری از هتل 3 ستاره آنا کیش

 


 

هتل ونوس کیش

هتل آپارتمان 3 ستاره ونوس در نزدیکی بازار ونوس کیش واقع شده است و از مزیتهای هتل نزدیک بودن آن به بوده که  موجبات راحتی گردشگران تور کیش را فراهم آورده است. در این هتل اتاق جلسه مجهز برای برگزاری جلسات مهم کاری مسافران تور کیش موجود است. درضمن در این هتل اتاق بیلیارد برای علاقمندان این ورزش مفرح تدارک دیده شده است. هتل تا فرودگاه با ماشین 15 دقیقه فاصله دارد. رستوران هتل آپارتمان کیش انواع غذاهای متنوع و لذیذ را برای میهمانان تور کیش مهیا کرده است

امکانات هتل آپارتمان ونوس کیش :

پارکینگ اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده، لاندری، کافی نت، لابی، کافی شاپ، ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، رستوران، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز، تاکسی سرویس، ترانسفر رایگان فرودگاه و ...

 

هتل ونوس کیش

هتل 3 ستاره ونوس کیش

 


هتل جام جم کیش

هتل 3 ستاره جام جم کیش در زمینی به مساحت 8855 هزار مترمربع در مرکز جزیره کیش و در انتهای بلوار دریا واقع شده است. از مزیتهای این هتل می توان به نزدیک بودن آن به دانشگاه کیش و بازارهای زیتون، مروارید و ونوس و نیز اسکله تفریحی اشاره کرد. هتل جام جم کیش دارای 50 اتاق و 150 تخت خواب می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه جزیره 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه می بوده و باعث دسترسی آسان مسافران تور کیش به هتل و مراکز خرید می شود .

امکانات هتل جام جم کیش :

پارکینگ اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده، لاندری، آسانسور، لابی،  رستوران،  کافی شاپ ، ماهواره،  اینترنت در لابی،  نمازخانه،  چایخانه سنتی،  سالن کنفرانس،  خدمات خانه داری،  تاکسی سرویس ،  صندوق امانات اختصاصی و ...

 

هتل جام جم کیش

 

هتل 3 ستاره جام جم کیش

 

تصویری از هتل 3 ستاره جام جم کیش

 


هتل سیمرغ کیش

هتل 3 ستاره سیمرغ کیش در بلندترین منطقه توریستی کیش در ابتدای جاده جهان در زمینی به مساحت 20234 هزار متر مربع واقع شده است. این هتل در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش واقع شده و دارای 86 اتاق و 306 تخت خواب می باشد. هتل سیمرغ کیش از فضایی سرسبز با درختان نخل و گل و گیاه و محوطه ای دلنواز برخوردار است. از مزیتهای این هتل می توان ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که باعث جذب مسافران تور کیش گردیده است.

امکانات هتل سیمرغ کیش :

پارکینگ اختصاصی هتل  و  پارکینگ سرپوشیده،  فضای سبز، لابی،  رستوران ،  کافی شاپ،  صندوق امانات اختصاصی و ...

 

هتل سیمرغ کیش