پارک آبی تفلیس گرجستان

پارک آبی تفلیس گرجستان

پارک آبی تفلیس گرجستان در سال 2006 افتتاح گردیده که به صورت سرباز می باشد.که ایرانیا به دلیل سردی هوا فقط از نیمه خرداد تا نیمه مهر می توانند از آن استفاده کنند. ورودی پارک آبی به پول ایران حدودا 15 هزار تومان از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر است. مسافران تور گرجستان می توانند در سفر خود سری هم به این پارک زیبا بزنند.  

 

شهر سنگی اوپلیستیخه گرجستان

شهر سنگی اوپلیستیخه گرجستان

اوپلیستیخه (uplistsikhe) بزرگترین شهر سنگی دنیا می باشد، که تلفظ آن به معنای معبد خدایان یا قلعه خداوند است. این شهر در فاصله 10 کیلومتری شهر گوری در گرجستان قرار دارد که یکی از آثار باقی مانده از دین پیکانیزم می باشد. قدمت آن به قرن 6 قبل از میلاد بر می گردد ، این شهر مرکز تجاری مهم گرجستان در جاده ابریشم بود.جمیعت آن حدود 5000 نفر می شد ،بزرگترین ساختمان سنگی کشف شده (تاناریس داربلسی) است که شامل یک سالن با ستون های سنگی غول پیکر است. باستان شناسان در خاک برداری هایی که انجام داده اند تعداد زیادی معابد و متعلقات دیگر مربوط به الهه خورشید، که قبل از آمدن مسیحیت، پرستش می شده اند را کشف کرده اند. این شهر همانند غار است که شامل سه قسمت زیرین میانی و زبرین می شود. پیشنهاد می کنم در طول گردش تان در تور گرجستان حتما سر ی به این شهر تاریخی بزنید.

 

هتل شرایتون باتومی گرجستان

هتل شرایتون باتومی گرجستان

هتل Sheraton Batumi Hotel با خدمات عالی خود پذیرای مهمانان تور گرجستان میباشد. این هتل برای راحتی میهمانان تور گرجستان همواره سعی نموده است تا امکاناتی فراتر از انتظارات آنان فراهم آورد.موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است.کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد.کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی میباشند.امکانات رفاهی هتل شامل استخر سرباز (فصلی) ، استخر سرپوشیده (تمام فصول) ، حمام ترکی ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم می باشد.این هتل دارای 202 اتاق می باشد.در این هتل اینترنت وای فای ارائه می شود.

 

هتل رادیسون بلو تفلیس گرجستان

هتل رادیسون بلو تفلیس گرجستان

هتل 5 ستاره رادیسون بلو تفلیس (Radisson Blu tbilisi) که زیر مجموعه هتل های زنجیره ای رادیسون بلو است یکی از 3 هتل برتر تفلیس است و در میدان Rose Revolution Square واقع شده است و دارای 18 طبقه میباشد . این هتل که هتل شیشه ای نیز معروف است در مرکز تفلیس و با دسترسی مناسب به اکثر جاذبه های توریستی تفلیس و در کنار رود Mtkvari River واقع شده است که شرایط اقامت خوبی را برای گردشگران تور گرجستان فراهم می آورد.

هتل با ایستگاه مترو 300 متر با ایستگاه قطار 5 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی تفلیس 19 کیلومتر فاصله دارد. هتل در سال 1967 ساخته شده است و در سال 2009 مورد بازسازی کامل قرار گرفته است.

استخر سرپوشیده این هتل که در طبقه آخر واقع شده است به دلیل شیشه ای بودن دیوارهای آن منظره ای بسیار زیبا از نمای تفلیس را پیش روی شما قرار میدهد.

 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 

این هتل 5 ستاره کیش یکی از بهترین هتل های کیش میباشد که الهام گرفته شده از تخت جمشید میباشد . این هتل شیک و زیبا دارای 160 اتاق و امکانات رفاهی بسیاری میباشد تا مسافران عزیز سفری خوش و به یادماندنی را تجربه کنند. آدرس و تلفن این هتل = جزیره زیبای کیش بلوار داریوش 07644444900

 هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش