هتل گاردن کلیف پاتایا تایلند

هتل گاردن کلیف پاتایا تایلند

هتل 5 ستاره گاردن کلیف تایلند در قسمت شمالی شهر پاتایا قرار دارد. این هتل تا ساحل حدود یک کیلومتر فاصله داشته و خدمات خود را به صورت BB ارائه می کند. هتل دارای 2300 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت است که برای شما مسافران تور تایلند دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، چای ساز و بالکن هستند. هتل دارای سه رستوران است که دوتا از آن ها در ساختمان هتل قرار داشته و یکی از آن ها در کنار ساحل بوده و غذاهای دریایی سرو می کند. هم چنین هتل دارای دو کافه نیز می باشد. فاصله هتل گاردن کلیف از مرکز شهر 3 کیلومتر و از فرودگاه حدود 120 کیلومتر است. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر، ماساژ و اسپا، مرکز تناسب اندام، باشگاه کودکان، صرفی و... اشاره کرد.

هتل گاردن کلیف پاتایا تایلند

هتل گاردن کلیف پاتایا تایلند

هتل گاردن کلیف پاتایا تایلند

هتل آنداتل گرند پوکت تایلند

هتل آنداتل گرند پوکت تایلند

هتل 4 ستاره آنداتل گرند در منطقه پاتونگ شهر پوکت تایلند قرار دارد. این هتل حدود سه دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد. هم چنین هتل تا مرکز شهر 14 کیلومتر و تا فرودگاه 355 کیلومتر فاصله دارد. هتل نسبت به مراکز خرید نیز موقعیت خوبی داشته و به ساحل های کامالا و کاتا نیز نزدیک است. هتل خدمات خود را به صورت BB ارائه می کند. هتل دارای 122 اتاق شامل اتاق های دلوکس، سوپریور و گرند است که برای شما مهمانان تور تایلند دارای امکانات مینی بار، چای ساز، تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع و صندوق امانات است. رستوران اصلی هتل با نام رد چیلی یا فلفل قرمز صبحانه را به سبک بوفه سرو می کند و در دیگر وعده های غذایی غذاهای محلی و بین المللی سرو می کند. هم چنین هتل دارای یک اسنک بار و دو کافه نیز می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر روباز، اجاره دوچرخه، اجاره ماشین، روم سرویس، مرکز تجارت و ... اشاره کرد.

هتل آنداتل گرند پوکت تایلند

هتل آنداتل گرند پوکت تایلند

 

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

هتل 2 ستاره شباویز کیش در نزدیکی بازار مرجان کیش قرار دارد. هتل در سال 1374 و در زمینی به مساحت حدود 20000 متر مربع و به صورت ویلایی ساخته شده است. هتل دارای 81 واحد اقامتی از انواع دو تا شش تخته بوده و برای مشافران تور کیش دارای امکانات مینی بار، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و تلویزیون است. رستوران شباویز انواع غذاهای ایرانی را با منوی انتخابی و بوفه به شما مسافران تور کیش ارائه می دهد.

دیگر امکانات هتل شباویز کیش :

فضای سبز، کلفی شاپ، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته ، خدمات تور

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

 

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

هتل 5 ستاره پارمیس کیش در میدان پردیس کیش و در موقعیتی عالی نزدیک به مراکز تفریحی و بازارها قرار دارد. این هتل در سال 1385 و با ساختمانی زیبا با معماری زیبا و متفاوت و در هفت طبقه افتتاح شد. هتل دارای 1688 اتاق شامل اتاق دو تخته، سه تخته، ماه عسل، سوئیت و پنت هاوس است که به شما مسافران تور کیش امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، صبحانه،‌  سیستم تهویه مطبوع و روم سرویس را ارائه می دهند. هتل پارمیس برای شما مهمانان گرامی امکانات تفریحی نیز در نظر گرفته است که استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد و اتاق بازی تعدادی از آن ها هستند. هتل در رستوران اصلی خود صبحانه و ناهار را به صورت بوفه سرو می کند اما می توانید برای صرف غذا و یا نوشیدنی از رستوران سنتی پوریا، رستوران خانه اسپاگتی، کافی شاپ و سفره خانه سنتی نیز استفاده کنید.

دیگر امکانات هتل پارمیس کیش :

ترانسفر فرودگاهی، اجاره ماشین، فروشگاه، صندوق امانات،‌ فضای سبز، کافی نت، آرایشگاه، خدمات برای معلولین

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش