قیمت هتل های کیش

هتل گامبرون کیش

هتل 5 ستاره گامبرون کیش هتلی مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا با مساحت 10500 متر مربع مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار دارد. این هتل فضای سبزی زیبا همراه با آب‌نماها و آلاچیق های شیک و دلنواز دارد.گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت.این هتل در شرق جزیره زیبای کیش، در نزدیکی دریا واقع شده و از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل، پارک آهوان است که مسافران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند. 

امکانات هتل گامبرون کیش:رستوران،اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری.

هتل گامبرون کیش


هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس کیش جز بهترین هتل های تک ستاره در جزیره کیش می باشد که با قیمت مناسب می توان رزرو کرد. این هتل دارای اتاق هایی با تعداد تخت 4 و 5 می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در بلوار دریا واقع شده است و به بعضی از مراکز خرید و بازارهای کیش و مکان های تفریحی مثل اسکله تفریحی کیش نزدیک می باشد هتل ققنوس کیش برای گردشگران تور کیش که قصد اقامت در هتلی ارزان قیمت را دارند بسیار مناسب است.


هتل دیدار کیش

این هتل که جز هتل های تک ستاره با قیمت مناسب در جزیره زیبای کیش می باشد و به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است و همچنین وابسته به مخابرات می باشد. هتل دیدار کیش از لحاظ موقعیت مکانی با اینکه از مرکز جزیره دور می باشد اما به بازار عرب ها در کیش نزدیک می باشد و برای مسافران تور کیش که قصد خرید از این بازار را که دارای اجناسی با قیمت مناسب است را دارند ، این هتل گزینه مناسبی می باشد. قابل ذکر است که که هتل دیدار کیش به اسکله میرمهنا نیز نزدیک می باشد.


هتل صدف کیش

هتل صدف کیش در زمینی به مساحت پانزده  هزار متر مربع و دارا بودن 54 اتاق و 140 تخت، در کنار بازارهای بزرگ جزیره و روبروی دانشگاه جزیره کیش احداث شده است .

هتل صدف کیش به عنوان در بین مسافران تور کیش یکی از هتلهای مطرح و با کیفیت به شمار می آید . از امکانات هتل صدف میتوان به کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت ، لابی با فضایی دلپذیر و ... اشاره کرد.

نشانی هتل صدف کیش :جزیره کیش، میدان امیر کبیر

 

هتل صدف کیش

تصویری از هتل صدف کیش

لابی هتل صدف کیش


 

هتل پالاس کیش

 

هتل پالاس در زمینی به مساحت 10500 متر مربع و با زیر بنای 25048 متر در جزیره کیش در حال احداث می باشد . هتل پنج ستاره پالاس کیش دارای استخر روباز در طبقه پانزدهم و سالن سینما به گنجایش 264 صندلی و سالن مجلل فرهنگی جهت برگزاری نمایشگاه های هنری و فرهنگی برای مسافران تور کیش می‌باشد.

 

امکانات رفاهی هتل پالاس کیش :

 

ترانسفر فرودگاهی ,لابی , کافی شاپ , رستوران , اینترنت پر سرعت,  سرویس فرنگی, سرویس ایرانی پارکینگ , تاکسی سرویس ,  سوئیت تلویزیون , یخچال و....

 

 

 

هتل پالاس کیش

 

تصویری از هتل پالاس کیش

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.